Skip to content

Black Friday - Usein kysytyt kysymykset

Valmistaudu vuoden hurjimpaan ostotapahtumaan! Tältä sivulta löydät usein kysytyt kysymykset & vastaukset, joita on noussut esiin Black Fridayn aikana.

Miten asiakaspalvelu on avoinna Black Fridayn aikana?

Asiakaspalvelumme on avoinna perjantaina 25.11. klo 9-22, lauantaina 26.11. klo 10-22 & sunnuntaina 27.11. klo 12-18.

Voinko hyödyntää Black Friday-tarjouksen ja toivoa tilaukselle myöhäisempää toimitusaikaa?

Kyllä, tämä on mahdollista. Voit tilauksen yhteydessä toivoa myöhäisempää toimitusaikaa. Ilmoitathan myöhäisemmästä toimituksesta verkkokaupan ostokorin kommenttikenttään. Asiakaspalvelumme ajoittaa tilauksen toimituksen toivomuksenne mukaisesti.

Onko tarjoustuotteilla palautusoikeus?

Kaikilla verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on 30 vrk:n palautusoikeus. Lisätietoa palautuksista voit lukea tästä.

Mitä tarkoittaa tilaustuote?

Varastotilamme ovat rajalliset, jonka vuoksi verkkokauppamme valikoimassa on paljon myös tuotteita, jotka myydään suoraan toimittajiemme varastoista tai ovat hetkellisesti loppuneet varastostamme. Mikäli toimittajamme on vahvistanut tuotteelle toimitusaika-arvion, tuotteella on nähtävissä arvioitu päivä jolloin tuote on lähetettävissä varastoltamme.

Mikä on tilaukseni toimitusaika?

Toimitusaika varastotuotteille on keskimäärin noin 2-4 arkipäivää. Tilaustuotteiden toimitusaika määrittyy toimittajaltamme saaman tiedon mukaan. Saatte ilmoituksen sähköpostiinne kun tilauksenne lähtee toimitukseen varastoltamme. Huomioittehan, että mikäli tilauksenne toimitetaan monipakettilähetyksenä tai lähtee toimitukseen eri varastoiltamme tilauksenne voi saapua teille useammassa erässä. Voitte seurata tilauksenne etenemistä myös asiakastililtänne.

Tein aiemmin tilauksen, mutta haluaisin lisätä tuotteita. Miten toimin?

Voit tehdä uuden tilauksen ja ilmoittaa verkkokaupan ostoskorin kommenttikenttään, että “Tämä tilaus toimitetaan yhdessä tilauksen «alkuperäisen tilausnumero» kanssa.”. Valitse tilauksen toimitustavaksi sama toimitustapa kuin alkuperäisellä tilauksellanne. Huomioimme tilauksen käsittelyssä, että tilaus toimitetaan teille yksillä toimituskuluilla sekä poistamme edullisemmat toimituskulut tilaukseltanne. Pyrimme laittamaan tilaukset mahdollisuuksien mukaan samaan aikaan toimitukseen. Mikäli tuotteet toimitetaan eri varastoiltamme tai Postin kotipakettina (monipakettilähetys), lähetykset voivat saapua teille eri aikaan.

Miten saan lisättyä lahjakorttini tilaukselleni?

Lahjakorttikoodi tulee syöttää jo ostoskorissa olevaan kenttään, joka löytyy “Käytä lahjakorttia” -pudotusvalikon alta. Verkkokaupan kassalta pääsette palaamaan takaisin ostoskoriin lisäämään lahjakorttikoodinne painamalla “Palaa ostoskoriin” -linkkiä.

Tein hetki sitten tilauksen ja haluan noutaa sen myymälästä/ noutopisteeltä. Milloin voin tulla hakemaan?

Säilytysaika tilauksellesi on 1. viikko noutoilmoituksesta. Noudathan tilauksesi mahdollisimman pian noutoilmoituksen saavuttua. Pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme sähköpostitse asiakaspalvelu@veke.fi tai puhelimitse 09 425 50420, mikäli tahdotte noutaa tilauksenne myöhemmin.

Kuinka kauan tilaustani säilytetään noutovarastolla?

Kaikki tuotteemme toimitetaan keskusvarastoiltamme, jotka sijaitsevat Lahdessa ja Ranualla. Toimitusaika varastotuotteille on keskimäärin noin 2-4 arkipäivää. Tilaustuotteiden toimitusaika määrittyy toimittajaltamme saaman tiedon mukaan. Saatte ilmoituksen sähköpostiinne ja tekstiviestitse, kun tilauksenne on valmis noudettavaksi. Voitte seurata tilauksenne etenemistä myös asiakastililtänne.

Tilasin uuden sängyn. Voitteko viedä vanhan samalla pois?

Tietyille paikkakunnille on mahdollista ostaa tilauksen yhteyteen yhteistyökumppanimme Postin tarjoaman lisäpalvelun vanhan kalusteen viennistä kierrätykseen. Tällöin tilauksen toimitustavaksi tulee valita Posti rahtikuljetus sisälle asuntoon. Tämän lisäksi veloitamme kierrätysmaksun, joka on 40 €. Ilmoitathan verkkokaupan kassalla kommenttikenttään, mikäli haluat, että vanha kaluste viedään kierrätykseen toimituksen yhteydessä. Asiakaspalvelumme tarkistaa palvelun saatavuuden postinumerollanne ja lisää palvelun tilaukseenne. Kierrätysmaksu veloitetaan teiltä erikseen asiakaspalvelun toimesta Klarnan maksulinkillä.

Mistä voin seurata tilaukseni etenemistä?

Voitte seurata tilauksenne etenemistä täällä.

Haluaisin tilata tuotteita yritykselleni. Kuinka toimin?

Voitte tehdä tilauksenne asiakaspalvelumme kautta puhelimitse p. 09 425 50420, sähköpostitse asiakaspalvelu@veke.fi tai chatin välityksellä. Tilausta varten tarvitsemme yrityksen nimen, y-tunnuksen, toimitusosoitteen, laskutusosoitteen (mahdolliset verkkolaskutustiedot) sekä yhteyshenkilön yhteystiedot, tilattavat tuotteet, määrät ja tilauksen toimitustavan. Mikäli tarvitsette suunnitteluapua, tarjousta suuremmasta kokonaisuudesta tai erikoistilauksena tilatuista tuotteista, olkaa yhteydessä yritysmyyntiimme sähköpostitse yritysmyynti@veke.fi tai puhelimitse p. 050 307 0469.

Miksi ostaa Vekeltä?

  1. Tyytyväiset asiakkaat
  2. Nopeat toimitukset
  3. Monipuoliset maksutavat
  4. Luotettava kotimainen yritys
sanoma-pixel