Lataa

Yhteystiedot

Myynti ja asiakaspalvelu

Puhelin: 044-7168073

Sähköposti: verkkokauppa@veke.fi

Palvelee arkisin ma-pe klo 8-18

Yritysmyynti

Meiltä erittäin joustavaa, ammattitaitoista ja kilpailukykyistä kauppaa yrityksille. Kalustamme paljon erilaisia projektikohteita. Ota yhteyttä!

Matias Ranua | +358456313045 | matias.ranua@veke.fi

Takuu ja reklamaatio

Takuu-ja reklamaatioasioissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä sähköpostilla.

Sähköposti: reklamaatio.verkkokauppa@veke.fi

Kuljetukset

Schenker

  • Asiakaspalvelu avoinna ma-pe klo 8-16. Puh. 01052006
  • Kuljetukset maanantaista perjantaihin pääsääntöisesti klo 8-16 välillä, paikkakuntakohtaisia eroja on.
  • Sopivat toimitusajan vastaanottajan kanssa tekstiviestillä tai puhelimitse.

Posti

  • Vaihtoehtoina on nouto postista tai kotiin kuljetus
  • Kuljetukset suurimmissa kaupungeissa arkisin klo 8-21, muilla alueilla jakelu klo 14 mennessä
  • Sopivat toimitusajan vastaanottajan kanssa

Erämaksu ja lasku

Svea

Puhelin: 09-42423330

Sähköposti: asiakasinfo@svea.fi

Svea lasku

  • Maksuaikaa n. 30 päivää toimituksesta, laskutuslisä 0 €. Vaatii hyväksytyn luottopäätöksen.

Svea erämaksu

  • Erämaksu vaihtoehdot: 3 kk, 10 kk, 20 kk, 30 kk, 40 kk, 50 kk ja 60 kk. Vaatii hyväksytyn luottopäätöksen.

Palautukset

Kaikilla tuotteillamme on kuluttajansuojalain mukainen palautusoikeus.

  • Palautuskulu sama kuin tuotteen toimituskulu.
  • Palautuksesta sovittava etukäteen asiakaspalvelun kanssa.
  • Asiakaspalvelu ohjeistaa palautuksen tekemisessä.

Yleisimmät kysymykset ja vastaukset

Mistä tiedän onko tilaukseni onnistunut?

  • Saatte antamaanne sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksen tilauksestanne. Tarkistakaa tilausvahvistus huolellisesti ja ilmoittakaa mahdollisista virheistä tai muutoksista välittömästi asiakaspalveluumme.

Onko verkkokaupassa näkyvä varastotilanne  paikkansa pitävä?

  • Varastosaldot päivittyvät 20 minuutin välein, joten verkkokauppamme varastosaldot ovat hyvin reaaliaikaiset. Joissain tapauksissa tuote voi kuitenkin loppua varastosta suuren kysynnän vuoksi lyhyessäkin ajassa.

Mistä näkee tuotteiden toimituskulut?

  • Jokaiselle tuotteelle on määritelty toimituskulut jotka näkyvät tuotesivulla. Mikäli tilaat useamman tuotteen niin toimituskulut tulevat vain yhdestä tuotteesta, toimituskulu määräytyy korkeimman toimituskulun mukaan.

Mistä tiedän tuotteen toimitusajan?

  • Varastossa olevat tuotteet toimitetaan luvatun toimitusajan puitteissa, 3-5 arkipäivän sisällä. Tilaustuotteiden kohdalla näkyy saatavuuspäivä, milloin tuotetta saadaan varastoon, joten toimitusaika on saatavuus + toimitusaika.

Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?

  • Mikäli haluat muutoksia tilaukseesi niin ole yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostilla mahdollisimman pian.

Voinko maksaa jäljellä olevan osamaksusumman kerralla pois?

  • Osamaksun voi maksaa myös kerralla pois. Tarvittaessa ole yhteydessä luotonantajaan.

Miksi en voi ostaa tuotetta laskulla tai osamaksulla?

  • Syitä voi olla useita, esim. ikä, merkintä luottotiedoissa tai osoite ei täsmää väestörekisteriin kirjattuun osoitteeseen. Mikäli haluatte toimituksen eri osoitteeseen, tulee teidän tunnistautua tilausta tehdessä verkkopankkitunnuksilla.

Mitä tarkoittaa kuljetus ulko-ovelle?

  • Tilaus toimitetaan ensimmäiselle ulko-ovelle.  Esimerkiksi kerrostalossa tuote tuodaan alaovelle.

Voinko saada tuotteen toimituksen sisälle saakka?

  • Voitte saada. Valitkaa haluamanne toimitustapa, saatavilla myös sisälle asti toimitettuna.

Voinko saada toimituksen viikonloppuna tai iltaisin?

  • Toimitukset tapahtuvat pääsääntöisesti maanantaista perjantaihin klo 8-16 välillä.

Miten saan tiedon toimitusajankohdasta?

  • Saatte sähköpostiinne seurantakoodin, kun tilauksenne lähtee kuljetukseen. Toimitusajankohta ilmoitetaan teille edellisenä päivänä, joko tekstiviestillä tai soittamalla.

Kuljetatteko pois vanhat kalusteet toimituksen yhteydessä?

  • Valitettavasti meillä ei ole kyseistä palvelua tällä  hetkellä käytössä.

Voinko noutaa tuotteet myymälästä tai varastolta?

  • Tuotteet voi noutaa myös myymälästä tai verkkokaupan varastolta. Verkkokaupasta tilattaessa valitkaa oikea toimitustapa.

Voinko muuttaa toimituksen liittyvän nimen, puhelinnumeron tai osoitteen?

  • Mikäli haluatte tehdä muutoksia tilaukseenne, teidän tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Huom! Jos olette tilanneet laskulla tai osamaksulla, toimitusosoitetta ei voida muuttaa jälkikäteen.

Toimituksesta puuttui osa tuotteista, mitä teen?

  • Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla tai puhelimitse.

Pitääkö tilausta olla vastaanottammassa?

  • Tilaus täytyy kuitata vastaanotetuksi. Tarkistakaa lähetys ja mikäli lähetyksessä on puutteita tai virheitä, olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme välittömästi.

Voinko palauttaa tuotteen?

  • Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Tuotteen tulee olla alkuperäispaukkauksessa ja myyntikuntoinen. Palautusoikeus ei koske erikoistuotteita, esim. asiakkaan mittojen mukaan tehtyjä tuotteita. Ennen palautusta ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

Maksaako tuotteen palauttaminen?

  • Pienehkön Postilla toimitetun tuotteen palauttaminen: Tilauksen alkuperäisiä toimituskuluja ei palauteta asiakkaalle, mutta palautuskuluja ei erikseen peritä.
  • Suurikokoisen, rahtitoimituksella toimitetun tuotteen palauttaminen: Palautuskulu asiakkaalle on sama kuin tuotteen toimituskulu on ollut, myöskään alkuperäistä toimituskulua ei palauteta.

Onko tuotteilla millainen takuu?

  • Annamme kaikille tuotteille vähintään kuluttajasuojalain mukaisen puolen vuoden takuun tuotteen vastaanottamispäivästä lukien. Pidemmistä takuuajoista mainitaan kunkin pidemmän takuun omaavan tuotteen kohdalla erikseen.

Tuote oli viallinen, miten toimin?

  • Lähetä sähköpostia, kuvien ja tietojen kanssa osoitteeseen: reklamaatio.verkkokauppa@vekenkaluste.fi
Soita meille 044 716 8073

ma-pe 9-18

Ylös