Ladataan sisältöä

Myynti ja asiakaspalvelu

Myynti ja asiakaspalvelu

Verkkokauppa

Puh: 09 425 50420 

Sähköposti: [email protected] 

Palvelemme: ma-pe klo 9-18

Tilausseuranta

 

Myymäläkohtaiset numerot

Vantaa: 09 3154 3790

Rovaniemi: 0207780400

Oulu: 0207780402

Ranua: 0400-967807

Yritysmyynti

Yritysmyynti

Meiltä erittäin joustavaa, ammattitaitoista ja kilpailukykyistä kauppaa yrityksille. Kalustamme paljon erilaisia projektikohteita. Ota yhteyttä!

Tanja Lähde | 050 307 0469 | [email protected]

Takuu ja reklamaatio

Takuu ja reklamaatio

Takuu-ja reklamaatioasioissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä sähköpostilla.

Sähköposti: [email protected]

Kuljetukset

Kuljetukset ja keskusvarastot

Posti

Keskusvarastot

  • Lahden haapalakadun keskusvarasto | Haapalankatu 1, 15240 Lahti | ma-pe klo 8-18
  • Ranuan keskusvarasto | Kulvakontie 11, 97700 Ranua | ma-pe klo 6-18
  • Lue lisää keskusvarastoista.

Maksutavat

Maksutavat

Yhdessä Klarna Bank AB:n (julk.) kanssa (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) tarjoamme seuraavia maksutapoja, joissa maksu tehdään suoraan Klarnalle:

  • Lasku: maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä.
  • Joustava erämaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/24 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5,00 EUR mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle).
  • Kiinteä erämaksu: voit valita kassalla eri kuukausierävaihtoehdoista. Erät pienenevät kuukausittain sitä mukaa, kun maksamatta oleva luottosumma pienenee.
  • Kampanjalasku: jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti.
  • Kortti- (Visa, Mastercard, American Express) ja verkkopankkimaksut (Säästöpankki, OP, S-Pankki, Aktia, Nordea, Danske Bank).
  • Joustavan erämaksun, kiinteän erämaksun ja kampanjalaskun ehdot löydät täältä ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot täältä.

Palautukset

Palautukset

Kaikilla tuotteillamme on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.

  • Palautamme tuotteiden hinnan sekä alkuperäisen toimituskulun vähennettynä palautuskululla. Mikäli tilaukselta palautetaan vain osa tuotteista, toimituskulua ei palauteta ja lähetyksestä veloitetaan palautuskulu.
  • Sovithan palautuksesta etukäteen asiakaspalvelun kanssa.
  • Asiakaspalvelu ohjeistaa palautuksen tekemisessä.
  • Lue lisää palautukset ja reklamaatiot
  • Lataa palautuslomake tästä

Yleisimmät kysymykset ja vastaukset:

 

Mistä tiedän onko tilaukseni onnistunut?

  • Saatte antamaanne sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksen tilauksestanne. Tarkistakaa tilausvahvistus huolellisesti ja ilmoittakaa mahdollisista virheistä tai muutoksista välittömästi asiakaspalveluumme.

 

Onko verkkokaupassa näkyvä varastotilanne  paikkansa pitävä?

  • Varastosaldot päivittyvät 20 minuutin välein, joten verkkokauppamme varastosaldot ovat hyvin reaaliaikaiset. Joissain tapauksissa tuote voi kuitenkin loppua varastosta suuren kysynnän vuoksi lyhyessäkin ajassa.

 

Mistä näkee tuotteiden toimituskulut?

  • Jokaiselle tuotteelle on määritelty toimituskulut jotka näkyvät tuotesivulla. Mikäli tilaat useamman tuotteen niin toimituskulut tulevat vain yhdestä tuotteesta, toimituskulu määräytyy korkeimman toimituskulun mukaan.

 

Mistä tiedän tuotteen toimitusajan?

  • Varastossa olevat tuotteet lähetetään luvatun toimitusajan puitteissa, 2-4 arkipäivän sisällä.  Kokonaistoimitusaika on n. 4-7 kokonaista arkipäivää, tilauspäivää ei lasketa mukaan. Tilaustuotteiden kohdalla näkyy saatavuuspäivä, milloin tuotetta saadaan varastoon, joten toimitusaika on saatavuus + toimitusaika.

 

Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?

  • Mikäli haluat muutoksia tilaukseesi niin ole yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostilla mahdollisimman pian.

 

Voinko maksaa jäljellä olevan osamaksusumman kerralla pois?

  • Osamaksun voi maksaa myös kerralla pois. Tarvittaessa ole yhteydessä luotonantajaan.

 

Miksi en voi ostaa tuotetta laskulla tai osamaksulla?

  • Syitä voi olla useita, esim. ikä, merkintä luottotiedoissa tai osoite ei täsmää väestörekisteriin kirjattuun osoitteeseen. Mikäli haluatte toimituksen eri osoitteeseen, tulee teidän tunnistautua tilausta tehdessä verkkopankkitunnuksilla.

 

Mitä tarkoittaa kuljetus ulko-ovelle (pihalle)?

  • Tilaus toimitetaan ensimmäiselle ulko-ovelle tai pihalle, sinne mihin jakeluautolla eli kuorma-autolla pääsee helposti.  Esimerkiksi kerrostalossa tuote tuodaan alaovelle tai pihalle sinne mihin kuorma-autolla pääsee helposti. 

 

Voinko saada tuotteen toimituksen sisälle saakka?

  • Voitte saada. Valitkaa haluamanne toimitustapa, saatavilla myös sisälle asti toimitettuna.

 

Voinko saada toimituksen viikonloppuna tai iltaisin?

  • Toimitukset tapahtuvat pääsääntöisesti maanantaista perjantaihin klo 8-16 välillä.

 

Miten saan tiedon toimitusajankohdasta?

  • Saatte sähköpostiinne seurantakoodin, kun tilauksenne lähtee kuljetukseen. Toimitusajankohta ilmoitetaan teille edellisenä päivänä, joko tekstiviestillä tai soittamalla.

 

Kuljetatteko pois vanhat kalusteet toimituksen yhteydessä?

  • Valitettavasti meillä ei ole kyseistä palvelua tällä  hetkellä käytössä.

 

Voinko noutaa tuotteet myymälästä tai varastolta?

  • Tuotteet voi noutaa myös myymälästä tai verkkokaupan varastolta. Verkkokaupasta tilattaessa valitkaa oikea toimitustapa. Myymälöihin tilatut verkkokauppaostojen toimituskulut ovat veloituksettomia.

 

Voinko muuttaa toimituksen liittyvän nimen, puhelinnumeron tai osoitteen?

  • Mikäli haluatte tehdä muutoksia tilaukseenne, teidän tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Huom! Jos olette tilanneet laskulla tai osamaksulla, toimitusosoitetta ei voida muuttaa jälkikäteen.

 

Toimituksesta puuttui osa tuotteista, mitä teen?

  • Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla tai puhelimitse.

 

Pitääkö tilausta olla vastaanottammassa?

  • Tilaus täytyy kuitata vastaanotetuksi. Tarkistakaa lähetys ja mikäli lähetyksessä on puutteita tai virheitä, olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme välittömästi.

 

Voinko palauttaa tuotteen?

  • Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Tuotteen tulee olla alkuperäispaukkauksessa ja myyntikuntoinen. Palautusoikeus ei koske erikoistuotteita, esim. asiakkaan mittojen mukaan tehtyjä tuotteita. Ennen palautusta ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

 

Maksaako tuotteen palauttaminen?

  • Pienehkön Postilla toimitetun tuotteen palauttaminen: Jos palautat koko lähetyksen, toimituskulu palautetaan. Palautuksesta peritään palautuskulu 7,90€.
    • Jos palautat vain osan lähetyksestä: toimituskulua ei hyvitetä. Palautuksesta peritään palautuskulu 7,90€.
  • Suurikokoisen, rahtitoimituksella toimitetun tuotteen palauttaminen: Jos palautat koko lähetyksen, toimituskulu palautetaan. Toimituskulua ei palauteta rahtitoimitusten sisällekannon lisäpalvelun osalta.
    • Palautuksesta peritään palautuskulu: Palautuskulu kun tuote noudetaan pihalta 49 € tai palautuskulu kun tuote noudetaan asunnosta sisältä 89 €
    • Jos palautat vain osan lähetyksestä: toimituskulua ei hyvitetä. Palautuksesta peritään palautuskulu aiemmin ilmoitetun mukaan.

 

Onko tuotteilla millainen takuu?

  • Annamme kaikille tuotteille vähintään kuluttajasuojalain mukaisen puolen vuoden takuun tuotteen vastaanottamispäivästä lukien. Pidemmistä takuuajoista mainitaan kunkin pidemmän takuun omaavan tuotteen kohdalla erikseen.

 

Tuote oli viallinen, miten toimin?

 

Milloin Black Friday alkaa?

Ylös