Myynti ja asiakaspalvelu
Verkkokauppa
Puh: 09 425 50420
Sähköposti: [email protected]
Palvelemme: ma-pe klo 9-18
Myymäläkohtaiset numerot
Vantaa: 09 3154 3790
Rovaniemi: 0207780400
Oulu: 0207780402
Ranua: 0400-967807
Yritysmyynti
Meiltä erittäin joustavaa, ammattitaitoista ja kilpailukykyistä kauppaa yrityksille. Kalustamme paljon erilaisia projektikohteita. Ota yhteyttä!
Miikka Ranua | 040-7740416 | [email protected]
Takuu ja reklamaatio
Takuu-ja reklamaatioasioissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä sähköpostilla.
Sähköposti: [email protected]
Kuljetukset ja keskusvarastot
Posti
- Postin asiakaspalvelun yhteystiedot löytyvät täältä.
- Lue lisää toimitustavoista.
Keskusvarastot
- Lahden haapalakadun keskusvarasto | Haapalankatu 1, 15240 Lahti | ma-pe klo 8-18
- Ranuan keskusvarasto | Kulvakontie 11, 97700 Ranua | ma-pe klo 6-22
- Lue lisää keskusvarastoista.
Maksutavat
Yhdessä Klarna Bank AB:n (julk.) kanssa (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) tarjoamme seuraavia maksutapoja, joissa maksu tehdään suoraan Klarnalle:
- Lasku: maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä.
- Joustava erämaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/24 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5,00 EUR mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle).
- Kiinteä erämaksu: voit valita kassalla eri kuukausierävaihtoehdoista. Erät pienenevät kuukausittain sitä mukaa, kun maksamatta oleva luottosumma pienenee.
- Kampanjalasku: jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti.
- Kortti- (Visa, Mastercard, American Express) ja verkkopankkimaksut (Säästöpankki, OP, S-Pankki, Aktia, Nordea, Danske Bank).
- Joustavan erämaksun, kiinteän erämaksun ja kampanjalaskun ehdot löydät täältä ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot täältä.
Palautukset
Kaikilla tuotteillamme on kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus.
- Palautamme tuotteiden hinnan sekä alkuperäisen toimituskulun vähennettynä palautuskululla. Mikäli tilaukselta palautetaan vain osa tuotteista, toimituskulua ei palauteta ja lähetyksestä veloitetaan palautuskulu.
- Sovithan palautuksesta etukäteen asiakaspalvelun kanssa.
- Asiakaspalvelu ohjeistaa palautuksen tekemisessä.
- Lue lisää palautukset ja reklamaatiot
- Lataa palautuslomake tästä
Yleisimmät kysymykset ja vastaukset:
Mistä tiedän onko tilaukseni onnistunut?
- Saatte antamaanne sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksen tilauksestanne. Tarkistakaa tilausvahvistus huolellisesti ja ilmoittakaa mahdollisista virheistä tai muutoksista välittömästi asiakaspalveluumme.
Onko verkkokaupassa näkyvä varastotilanne paikkansa pitävä?
- Varastosaldot päivittyvät 20 minuutin välein, joten verkkokauppamme varastosaldot ovat hyvin reaaliaikaiset. Joissain tapauksissa tuote voi kuitenkin loppua varastosta suuren kysynnän vuoksi lyhyessäkin ajassa.
Mistä näkee tuotteiden toimituskulut?
- Jokaiselle tuotteelle on määritelty toimituskulut jotka näkyvät tuotesivulla. Mikäli tilaat useamman tuotteen niin toimituskulut tulevat vain yhdestä tuotteesta, toimituskulu määräytyy korkeimman toimituskulun mukaan.
Mistä tiedän tuotteen toimitusajan?
- Varastossa olevat tuotteet lähetetään luvatun toimitusajan puitteissa, 2-4 arkipäivän sisällä. Kokonaistoimitusaika on n. 4-7 kokonaista arkipäivää, tilauspäivää ei lasketa mukaan. Tilaustuotteiden kohdalla näkyy saatavuuspäivä, milloin tuotetta saadaan varastoon, joten toimitusaika on saatavuus + toimitusaika.
Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?
- Mikäli haluat muutoksia tilaukseesi niin ole yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostilla mahdollisimman pian.
Voinko maksaa jäljellä olevan osamaksusumman kerralla pois?
- Osamaksun voi maksaa myös kerralla pois. Tarvittaessa ole yhteydessä luotonantajaan.
Miksi en voi ostaa tuotetta laskulla tai osamaksulla?
- Syitä voi olla useita, esim. ikä, merkintä luottotiedoissa tai osoite ei täsmää väestörekisteriin kirjattuun osoitteeseen. Mikäli haluatte toimituksen eri osoitteeseen, tulee teidän tunnistautua tilausta tehdessä verkkopankkitunnuksilla.
Mitä tarkoittaa kuljetus ulko-ovelle (pihalle)?
- Tilaus toimitetaan ensimmäiselle ulko-ovelle tai pihalle, sinne mihin jakeluautolla eli kuorma-autolla pääsee helposti. Esimerkiksi kerrostalossa tuote tuodaan alaovelle tai pihalle sinne mihin kuorma-autolla pääsee helposti.
Voinko saada tuotteen toimituksen sisälle saakka?
- Voitte saada. Valitkaa haluamanne toimitustapa, saatavilla myös sisälle asti toimitettuna.
Voinko saada toimituksen viikonloppuna tai iltaisin?
- Toimitukset tapahtuvat pääsääntöisesti maanantaista perjantaihin klo 8-16 välillä.
Miten saan tiedon toimitusajankohdasta?
- Saatte sähköpostiinne seurantakoodin, kun tilauksenne lähtee kuljetukseen. Toimitusajankohta ilmoitetaan teille edellisenä päivänä, joko tekstiviestillä tai soittamalla.
Kuljetatteko pois vanhat kalusteet toimituksen yhteydessä?
- Valitettavasti meillä ei ole kyseistä palvelua tällä hetkellä käytössä.
Voinko noutaa tuotteet myymälästä tai varastolta?
- Tuotteet voi noutaa myös myymälästä tai verkkokaupan varastolta. Verkkokaupasta tilattaessa valitkaa oikea toimitustapa. Myymälöihin tilatut verkkokauppaostojen toimituskulut ovat veloituksettomia.
Voinko muuttaa toimituksen liittyvän nimen, puhelinnumeron tai osoitteen?
- Mikäli haluatte tehdä muutoksia tilaukseenne, teidän tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Huom! Jos olette tilanneet laskulla tai osamaksulla, toimitusosoitetta ei voida muuttaa jälkikäteen.
Toimituksesta puuttui osa tuotteista, mitä teen?
- Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla tai puhelimitse.
Pitääkö tilausta olla vastaanottammassa?
- Tilaus täytyy kuitata vastaanotetuksi. Tarkistakaa lähetys ja mikäli lähetyksessä on puutteita tai virheitä, olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme välittömästi.
Voinko palauttaa tuotteen?
- Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Tuotteen tulee olla alkuperäispaukkauksessa ja myyntikuntoinen. Palautusoikeus ei koske erikoistuotteita, esim. asiakkaan mittojen mukaan tehtyjä tuotteita. Ennen palautusta ole yhteydessä asiakaspalveluumme.
Maksaako tuotteen palauttaminen?
- Pienehkön Postilla toimitetun tuotteen palauttaminen: Jos palautat koko lähetyksen, toimituskulu palautetaan. Palautuksesta peritään palautuskulu 7,90€.
- Jos palautat vain osan lähetyksestä: toimituskulua ei hyvitetä. Palautuksesta peritään palautuskulu 7,90€.
- Suurikokoisen, rahtitoimituksella toimitetun tuotteen palauttaminen: Jos palautat koko lähetyksen, toimituskulu palautetaan. Toimituskulua ei palauteta rahtitoimitusten sisällekannon lisäpalvelun osalta.
- Palautuksesta peritään palautuskulu: Palautuskulu kun tuote noudetaan pihalta 49 € tai palautuskulu kun tuote noudetaan asunnosta sisältä 89 €
- Jos palautat vain osan lähetyksestä: toimituskulua ei hyvitetä. Palautuksesta peritään palautuskulu aiemmin ilmoitetun mukaan.
Onko tuotteilla millainen takuu?
- Annamme kaikille tuotteille vähintään kuluttajasuojalain mukaisen puolen vuoden takuun tuotteen vastaanottamispäivästä lukien. Pidemmistä takuuajoista mainitaan kunkin pidemmän takuun omaavan tuotteen kohdalla erikseen.
Tuote oli viallinen, miten toimin?
- Lähetä sähköpostia, kuvien ja tietojen kanssa osoitteeseen: [email protected]