Lataa

Yhteystiedot

Myynti ja asiakaspalvelu

Puhelin: 09 425 50420

Sähköposti: [email protected]

Palvelemme ma-pe klo 9-18

Yritysmyynti

Meiltä erittäin joustavaa, ammattitaitoista ja kilpailukykyistä kauppaa yrityksille. Kalustamme paljon erilaisia projektikohteita. Ota yhteyttä!

Matias Ranua | 040-4158035 | [email protected]

Takuu ja reklamaatio

Takuu-ja reklamaatioasioissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä sähköpostilla.

Sähköposti: [email protected]

Kuljetukset - Posti

Postin rahti

  • Postin asiakaspalvelun yhteustiedot täältä
  • Kuljetukset maanantaista perjantaihin pääsääntöisesti klo 8-16 välillä, paikkakuntakohtaisia eroja on.
  • Posti sopii toimitusajan vastaanottajan kanssa puhelimitse.

Postin paketit

  • Vaihtoehtoina joko nouto postista tai kotiin kuljetus
  • Kuljetukset suurimmissa kaupungeissa arkisin klo 8-21, muilla alueilla jakelu klo 14 mennessä
  • Posti sopii toimitusajan vastaanottajan kanssa

Maksutavat

  • Svea lasku, 30 päivää maksuaikaa, laskutuslisä 0 € - verkkokauppa ja myymälät. Klikkaa ja tarkista luottorajasi.
  • Svea Erämaksu, 3-60 kk maksuaikaa - verkkokauppa ja myymälät. Klikkaa ja tarkista luottorajasi.
  • Verkkopankit - verkkokauppa
  • Luottokortit: Mastecard ja Visa - verkkokauppa ja myymälät
  • MobilePay - verkkokauppa

Palautukset

Kaikilla tuotteillamme on kuluttajansuojalain mukainen palautusoikeus.

  • Palautuskulu sama kuin tuotteen toimituskulu.
  • Palautuksesta sovittava etukäteen asiakaspalvelun kanssa.
  • Asiakaspalvelu ohjeistaa palautuksen tekemisessä.

Yleisimmät kysymykset ja vastaukset

Mistä tiedän onko tilaukseni onnistunut?

  • Saatte antamaanne sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksen tilauksestanne. Tarkistakaa tilausvahvistus huolellisesti ja ilmoittakaa mahdollisista virheistä tai muutoksista välittömästi asiakaspalveluumme.

Onko verkkokaupassa näkyvä varastotilanne  paikkansa pitävä?

  • Varastosaldot päivittyvät 20 minuutin välein, joten verkkokauppamme varastosaldot ovat hyvin reaaliaikaiset. Joissain tapauksissa tuote voi kuitenkin loppua varastosta suuren kysynnän vuoksi lyhyessäkin ajassa.

Mistä näkee tuotteiden toimituskulut?

  • Jokaiselle tuotteelle on määritelty toimituskulut jotka näkyvät tuotesivulla. Mikäli tilaat useamman tuotteen niin toimituskulut tulevat vain yhdestä tuotteesta, toimituskulu määräytyy korkeimman toimituskulun mukaan.

Mistä tiedän tuotteen toimitusajan?

  • Varastossa olevat tuotteet toimitetaan luvatun toimitusajan puitteissa, 3-5 arkipäivän sisällä.  Toimitusaika on 3-5 kokonaista arkipäivää, tilauspäivää ei lasketa mukaan. Poikkeuksena Schenkerin sisälle asuntoon toimitus, jonka toimitusaika on 4-7 arkipäivää. Tilaustuotteiden kohdalla näkyy saatavuuspäivä, milloin tuotetta saadaan varastoon, joten toimitusaika on saatavuus + toimitusaika.

Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?

  • Mikäli haluat muutoksia tilaukseesi niin ole yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostilla mahdollisimman pian.

Voinko maksaa jäljellä olevan osamaksusumman kerralla pois?

  • Osamaksun voi maksaa myös kerralla pois. Tarvittaessa ole yhteydessä luotonantajaan.

Miksi en voi ostaa tuotetta laskulla tai osamaksulla?

  • Syitä voi olla useita, esim. ikä, merkintä luottotiedoissa tai osoite ei täsmää väestörekisteriin kirjattuun osoitteeseen. Mikäli haluatte toimituksen eri osoitteeseen, tulee teidän tunnistautua tilausta tehdessä verkkopankkitunnuksilla.

Mitä tarkoittaa kuljetus ulko-ovelle (pihalle)?

  • Tilaus toimitetaan ensimmäiselle ulko-ovelle tai pihalle, sinne mihin jakeluautolla eli kuorma-autolla pääsee helposti.  Esimerkiksi kerrostalossa tuote tuodaan alaovelle tai pihalle sinne mihin kuorma-autolla pääsee helposti. 

Voinko saada tuotteen toimituksen sisälle saakka?

  • Voitte saada. Valitkaa haluamanne toimitustapa, saatavilla myös sisälle asti toimitettuna.

Voinko saada toimituksen viikonloppuna tai iltaisin?

  • Toimitukset tapahtuvat pääsääntöisesti maanantaista perjantaihin klo 8-16 välillä.

Miten saan tiedon toimitusajankohdasta?

  • Saatte sähköpostiinne seurantakoodin, kun tilauksenne lähtee kuljetukseen. Toimitusajankohta ilmoitetaan teille edellisenä päivänä, joko tekstiviestillä tai soittamalla.

Kuljetatteko pois vanhat kalusteet toimituksen yhteydessä?

  • Valitettavasti meillä ei ole kyseistä palvelua tällä  hetkellä käytössä.

Voinko noutaa tuotteet myymälästä tai varastolta?

  • Tuotteet voi noutaa myös myymälästä tai verkkokaupan varastolta. Verkkokaupasta tilattaessa valitkaa oikea toimitustapa.

Voinko muuttaa toimituksen liittyvän nimen, puhelinnumeron tai osoitteen?

  • Mikäli haluatte tehdä muutoksia tilaukseenne, teidän tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Huom! Jos olette tilanneet laskulla tai osamaksulla, toimitusosoitetta ei voida muuttaa jälkikäteen.

Toimituksesta puuttui osa tuotteista, mitä teen?

  • Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla tai puhelimitse.

Pitääkö tilausta olla vastaanottammassa?

  • Tilaus täytyy kuitata vastaanotetuksi. Tarkistakaa lähetys ja mikäli lähetyksessä on puutteita tai virheitä, olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme välittömästi.

Voinko palauttaa tuotteen?

  • Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Tuotteen tulee olla alkuperäispaukkauksessa ja myyntikuntoinen. Palautusoikeus ei koske erikoistuotteita, esim. asiakkaan mittojen mukaan tehtyjä tuotteita. Ennen palautusta ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

Maksaako tuotteen palauttaminen?

  • Pienehkön Postilla toimitetun tuotteen palauttaminen: Tilauksen alkuperäisiä toimituskuluja ei palauteta asiakkaalle, mutta palautuskuluja ei erikseen peritä.
  • Suurikokoisen, rahtitoimituksella toimitetun tuotteen palauttaminen: Palautuskulu asiakkaalle on sama kuin tuotteen toimituskulu on ollut, myöskään alkuperäistä toimituskulua ei palauteta.

Onko tuotteilla millainen takuu?

  • Annamme kaikille tuotteille vähintään kuluttajasuojalain mukaisen puolen vuoden takuun tuotteen vastaanottamispäivästä lukien. Pidemmistä takuuajoista mainitaan kunkin pidemmän takuun omaavan tuotteen kohdalla erikseen.

Tuote oli viallinen, miten toimin?

Jos haluat, että tietosi poistetaan sivustolta ja liitetyistä palveluista, täytä alla oleva lomake.
Loading...
Jos haluat nähdä, mitä tietojasi on tallennettu sivustolle ja liitettyihin palveluihin, täytä alla oleva lomake.
Loading...
Ylös