Ladataan sisältöä

Myynti ja asiakaspalvelu

Puhelin: 09 425 50420

Sähköposti: [email protected]

Palvelemme ma-pe klo 9-18

Poikkeavat aukiolojat: 23.12. klo 8-16 | 24-26.12. suljettu | 31.12.-1.1. suljettu

Yritysmyynti

Meiltä erittäin joustavaa, ammattitaitoista ja kilpailukykyistä kauppaa yrityksille. Kalustamme paljon erilaisia projektikohteita. Ota yhteyttä!

Miikka Ranua | 040-7740416 | [email protected]

Takuu ja reklamaatio

Takuu-ja reklamaatioasioissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä sähköpostilla.

Sähköposti: [email protected]

Kuljetukset - Posti

Postin rahti

  • Postin asiakaspalvelun yhteustiedot täältä
  • Kuljetukset maanantaista perjantaihin pääsääntöisesti klo 8-16 välillä, paikkakuntakohtaisia eroja on.
  • Posti sopii toimitusajan vastaanottajan kanssa puhelimitse.

Postin paketit

  • Vaihtoehtoina joko nouto postista tai kotiin kuljetus
  • Kuljetukset suurimmissa kaupungeissa arkisin klo 8-21, muilla alueilla jakelu klo 14 mennessä
  • Posti sopii toimitusajan vastaanottajan kanssa

Maksutavat

Yhdessä Klarna Bank AB:n (julk.) kanssa (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) tarjoamme seuraavia maksutapoja, joissa maksu tehdään suoraan Klarnalle:

  • Lasku: maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä.
  • Joustava erämaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/24 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5,00 EUR mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle).
  • Kiinteä erämaksu: voit valita kassalla eri kuukausierävaihtoehdoista. Erät pienenevät kuukausittain sitä mukaa, kun maksamatta oleva luottosumma pienenee.
  • Kampanjalasku: jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti.
  • Kortti- (Visa, Mastercard, American Express) ja verkkopankkimaksut (Säästöpankki, OP, S-Pankki, Aktia, Nordea, Danske Bank).
  • Joustavan erämaksun, kiinteän erämaksun ja kampanjalaskun ehdot löydät täältä ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot täältä.

Palautukset

Kaikilla tuotteillamme on kuluttajansuojalain mukainen palautusoikeus.

  • Palautuskulu sama kuin tuotteen toimituskulu.
  • Palautuksesta sovittava etukäteen asiakaspalvelun kanssa.
  • Asiakaspalvelu ohjeistaa palautuksen tekemisessä.

Yleisimmät kysymykset ja vastaukset

Mistä tiedän onko tilaukseni onnistunut?

  • Saatte antamaanne sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksen tilauksestanne. Tarkistakaa tilausvahvistus huolellisesti ja ilmoittakaa mahdollisista virheistä tai muutoksista välittömästi asiakaspalveluumme.

Onko verkkokaupassa näkyvä varastotilanne  paikkansa pitävä?

  • Varastosaldot päivittyvät 20 minuutin välein, joten verkkokauppamme varastosaldot ovat hyvin reaaliaikaiset. Joissain tapauksissa tuote voi kuitenkin loppua varastosta suuren kysynnän vuoksi lyhyessäkin ajassa.

Mistä näkee tuotteiden toimituskulut?

  • Jokaiselle tuotteelle on määritelty toimituskulut jotka näkyvät tuotesivulla. Mikäli tilaat useamman tuotteen niin toimituskulut tulevat vain yhdestä tuotteesta, toimituskulu määräytyy korkeimman toimituskulun mukaan.

Mistä tiedän tuotteen toimitusajan?

  • Varastossa olevat tuotteet toimitetaan luvatun toimitusajan puitteissa, 3-5 arkipäivän sisällä.  Toimitusaika on 3-5 kokonaista arkipäivää, tilauspäivää ei lasketa mukaan. Tilaustuotteiden kohdalla näkyy saatavuuspäivä, milloin tuotetta saadaan varastoon, joten toimitusaika on saatavuus + toimitusaika.

Voinko tehdä muutoksia tilaukseeni?

  • Mikäli haluat muutoksia tilaukseesi niin ole yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostilla mahdollisimman pian.

Voinko maksaa jäljellä olevan osamaksusumman kerralla pois?

  • Osamaksun voi maksaa myös kerralla pois. Tarvittaessa ole yhteydessä luotonantajaan.

Miksi en voi ostaa tuotetta laskulla tai osamaksulla?

  • Syitä voi olla useita, esim. ikä, merkintä luottotiedoissa tai osoite ei täsmää väestörekisteriin kirjattuun osoitteeseen. Mikäli haluatte toimituksen eri osoitteeseen, tulee teidän tunnistautua tilausta tehdessä verkkopankkitunnuksilla.

Mitä tarkoittaa kuljetus ulko-ovelle (pihalle)?

  • Tilaus toimitetaan ensimmäiselle ulko-ovelle tai pihalle, sinne mihin jakeluautolla eli kuorma-autolla pääsee helposti.  Esimerkiksi kerrostalossa tuote tuodaan alaovelle tai pihalle sinne mihin kuorma-autolla pääsee helposti. 

Voinko saada tuotteen toimituksen sisälle saakka?

  • Voitte saada. Valitkaa haluamanne toimitustapa, saatavilla myös sisälle asti toimitettuna.

Voinko saada toimituksen viikonloppuna tai iltaisin?

  • Toimitukset tapahtuvat pääsääntöisesti maanantaista perjantaihin klo 8-16 välillä.

Miten saan tiedon toimitusajankohdasta?

  • Saatte sähköpostiinne seurantakoodin, kun tilauksenne lähtee kuljetukseen. Toimitusajankohta ilmoitetaan teille edellisenä päivänä, joko tekstiviestillä tai soittamalla.

Kuljetatteko pois vanhat kalusteet toimituksen yhteydessä?

  • Valitettavasti meillä ei ole kyseistä palvelua tällä  hetkellä käytössä.

Voinko noutaa tuotteet myymälästä tai varastolta?

  • Tuotteet voi noutaa myös myymälästä tai verkkokaupan varastolta. Verkkokaupasta tilattaessa valitkaa oikea toimitustapa. Myymälöihin tilatut verkkokauppaostojen toimituskulut ovat veloituksettomia.

Voinko muuttaa toimituksen liittyvän nimen, puhelinnumeron tai osoitteen?

  • Mikäli haluatte tehdä muutoksia tilaukseenne, teidän tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Huom! Jos olette tilanneet laskulla tai osamaksulla, toimitusosoitetta ei voida muuttaa jälkikäteen.

Toimituksesta puuttui osa tuotteista, mitä teen?

  • Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla tai puhelimitse.

Pitääkö tilausta olla vastaanottammassa?

  • Tilaus täytyy kuitata vastaanotetuksi. Tarkistakaa lähetys ja mikäli lähetyksessä on puutteita tai virheitä, olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme välittömästi.

Voinko palauttaa tuotteen?

  • Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus. Tuotteen tulee olla alkuperäispaukkauksessa ja myyntikuntoinen. Palautusoikeus ei koske erikoistuotteita, esim. asiakkaan mittojen mukaan tehtyjä tuotteita. Ennen palautusta ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

Maksaako tuotteen palauttaminen?

  • Pienehkön Postilla toimitetun tuotteen palauttaminen: Tilauksen alkuperäisiä toimituskuluja ei palauteta asiakkaalle, mutta palautuskuluja ei erikseen peritä.
  • Suurikokoisen, rahtitoimituksella toimitetun tuotteen palauttaminen: Palautuskulu asiakkaalle on sama kuin tuotteen toimituskulu on ollut, myöskään alkuperäistä toimituskulua ei palauteta.

Onko tuotteilla millainen takuu?

  • Annamme kaikille tuotteille vähintään kuluttajasuojalain mukaisen puolen vuoden takuun tuotteen vastaanottamispäivästä lukien. Pidemmistä takuuajoista mainitaan kunkin pidemmän takuun omaavan tuotteen kohdalla erikseen.

Tuote oli viallinen, miten toimin?

Ylös